14 травня 2016

Образи

Давненько я сюди не заходила. Але моя дружба з вишивкою продовжується. За минулі 2 роки вишила мало, та все ж є чим потішитися. Отже:

"Богородиця Яблуневий цвіт".

Картини, вишиті бісером, я не вважаю вишивкою, скоріше нашиттям бісеру на вже наперед помічені місця на тканині. Я б ніколи не вишивала бісером, якби не образ "Яблуневий цвіт". У мене є такий надрукований на папері. Це навіть не образ, а образочок. Я його дуже люблю. Тому відмовитись від такого вишитого образу я не могла.

Матеріали: чеський бісер, полотняна заготовка з друкованим малюнком, дерев'яна рама і паспарту.
Техніка: вишивка бісером.
Розмір вишивки: 30 х 40 см
Розмір з рамою і паспарту: 53 х 63 см.

Львів - 2015р.





Дивлячись на мене, вишиванням зайнялась і 8-річна донечка Настуся. Признаюсь чесно, що завершувала вишивання вже я)
Бісер.
Львів 2015р.

І ще два давно вишиті образи, але в нових рамах:







2 коментарі:

  1. Доброго вечора!

    Де ви купляли схему цієї ікони? Кольори бісеру підбирали самі чи по номерах?

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго вечора!

    Де ви купляли схему цієї ікони? Кольори бісеру підбирали самі чи по номерах?

    ВідповістиВидалити